|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (22.08.2019)
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (03.10.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D. (06.06.2023)
ALEXANDER, C. A case study of English language teaching using the Internet in Intercollege’s language laboratory. The International Journal of Technology, Knowledge and Society. 2007 (3), 1-15. BLÁHOVÁ, J. Inovativní a tradiční použití ICT ve výuce německého jazyka. Pedagogická orientace. Olomouc: Československá pedagogická společnost, 2010, 20(2): 77-92. ISSN 1211-4669. BOTLÍK, Tomáš. Modern multimedia language labs in foreign language teaching. In Proceedings of EdMedia + Innovate Learning (pp. 788-792). Online, The Netherlands: Association for the Advancement of Computing in Education (AACE), 2020. Dostupné z: https://www.learntechlib.org/primary/p/217459/. BUŠOVÁ, L.. Interaktivní tabule ve vyučování. Český jazyk a literatura. 2009/201060(1): 31-34. ISSN 0009-0786. ČERNÝ, M. Digitální informační kurátorství jako univerzální edukační přístup. Brno: Masarykova univerzita, 2017. ISBN 978-80-210-8662-3. DOSTÁL, J. Interaktivní tabule – významný přínos pro vzdělávání. Časopis Česká škola [on-line]. Vydává Computer Press. Publikováno 28. 4. 2009. ISSN 1213-6018. GREENFIELD, S. Změna myšlení: Jak se mění naše mozky pod vlivem digitálních technologií. Brno: BizBooks, 2016. ISBN 978-80-265-0450-4. HARTMANOVÁ, J. Kam směřuješ, interaktivito? Moderní vyučování: časopis na podporu rozvoje škol. 2012,18(2): 16-17. ISSN 1211-6858. HUBATKA, M. Zkušenosti s multimediální interaktivní výukou. Moderní vyučování: Časopis pro nové programy v českém základním školství, 2007,13(5): 25. ISSN 1211-6858. MORAVEC, J. Tablety ve výuce základních škol: zkušenosti ze zahraničí. Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 139(3): 17-20. ISSN 0323-0449. PELCOVÁ, Š. Tablety ve školství – žáky baví, učitele motivují. Týdeník školství. Praha: Sofiprin, 2013, 21(26): 5. ISSN 0862-9641. SLAVÍČEK, V. Jak se osvědčily tablety. Rodina a škola. Praha: SPN, 2013.60(18): 18. ŠŤÁSTKOVÁ, Z. Žáci českých škol zkoušejí tablety místo učebnic. Týdeník školství. Praha: Sofiprin, 2012, 20(37): 5. ISSN 0862-9641. ŠVANCAR, R. Pro a proti interaktivním tabulím. Učitelské noviny. Praha: Ministerstvo školství, věd a umění, 2012, 115(16): 14-15. ISSN 0139-5718. HAUSNER, M. a kol. Výukové objekty a interaktivní vyučování. Liberec: Venkovský prostor, 2007. 72 s. ISBN 978-80-903897-0-0. VANDERPLANK, Robert. Deja vu? A decade of research on language laboratories, television and video in language learning. Cambridge University Press, 2009. 978-1-4503-4655-9. Časopis Cizí jazyky - vybrané články - zprávy, výměna zkušeností, aktuality https://clanky.rvp.cz/ https://www.veskole.cz/clanky/ |
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D. (06.06.2023)
Témata:
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. (03.10.2022)
Požadavky k zápočtu: - aktivní účast na seminářích - tvorba průběžných úkolů (zkoušení aplikací a technologií v praxi) - vytvoření výukových materiálů pro osvojování řečových dovedností a především jazykových prostředků na ZŠ či SŠ nebo výuka jedné vyučovací hodiny na SŠ za využití multimediálních technologií dle konzultace s vyučujícím |