|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (09.10.2016)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (29.07.2014)
Čumplová, L., Nejezchlebová, J. a Švastová, Z. (2008). Příručka pro školní knihovny jako studijní a informační centra na základních a středních školách. Praha: ÚIV. Lepilová, K. (2014). Cesty ke čtenářství. Vyprávějte si s námi. Brno: Edika. Liscinskyová, C. (2014). Čteme s porozuměním každý den. Dobříš: Šafrán. Mandys, P. a kol. (2013). 2x101 knih pro děti a mládež. Praha: Albatros. Čeňková, J., Matoušek P. a Komisepro dětskou knihu Svazu českých knihkupců a nakladatelů a IBBY. Nejlepší knihy dětem. Výběr z českých knih pro děti a mládež 2012/2013. Dostupné online. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (14.09.2016)
Aktivní účast na seminářích, příp. aktivní účast v on-line kurzu.
Zakončení předmětu Varianta 1 Seminární práce / pohovor se skládá ze tří oblastí: a) reflexe současného stavu dětské knihovny v mateřské škole; b) návrh obsahu kvalitní dětské knihovny a možnosti jejího dalšího rozvoje; c) návrh spolupráce mateřské školy s rodiči a veřejnou knihovnou. Očekávaný rozsah práce 3 normostrany.
Varianta 2 Pro studenty, kteří nepracují v MŠ, je možná varianta č. 2: Reflexe aktivity na rozvoj čtenářské pregramotnosti.
Bližší informace na semináři
|