|
|
|
||
Poslední úprava: Philip Charles Selbie, M.A., M.A. (30.08.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Philip Charles Selbie, M.A., M.A. (30.08.2023)
Kurz bude probíhat každé úterý od 10. října do 12. prosince od 11.40 do 13.20 v místnosti R010A v přízemí budovy M. Rettigové 4 (u vchodu). Online výukové a studijní materiály budou k dispozici prostřednictvím systému Moodle ---> https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8442&lang=en |
|
||
Poslední úprava: Philip Charles Selbie, M.A., M.A. (04.10.2022)
Doporučené webové stránky a četba: DfE (2021) Statutory Framework for the Early Years Foundation Stage in England. Department for Education: London EU Early Childhood Education and Care > https://ec.europa.eu/education/policies/early-childhood-education-and-care_en < Foundation Years: The latest news, policy and resources for early years professionals > https://foundationyears.org.uk/ < OECD Early Childhood Education and Care > https://www.oecd.org/education/school/earlychildhoodeducationandcare.htm < United Nations Children’s Fund (2019) A World Ready to Learn: Prioritizing quality early childhood education - Advocacy brief. UNICEF: New York
Online výukové a studijní materiály budou k dispozici prostřednictvím systému Moodle na adrese: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8442 |
|
||
Poslední úprava: Philip Charles Selbie, M.A., M.A. (01.08.2022)
Skupinové semináře s diskusí, úvahami a prezentacemi. Online výukové a studijní materiály budou k dispozici prostřednictvím systému Moodle na adrese https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8442 |
|
||
Poslední úprava: Philip Charles Selbie, M.A., M.A. (01.08.2022)
Sylabus: Učení malých dětí a jejich svět Reflektivní praxe a výuka malých dětí Učení a hra malých dětí Pozorování učení malých dětí Učení malých dětí a vztahy Historičtí průkopníci učení malých dětí Učení malých dětí a schémata Učení malých dětí a příběhy Učení malých dětí a budoucnost |
|
||
Poslední úprava: Philip Charles Selbie, M.A., M.A. (01.08.2022)
Docházka a aktivní účast na rozvrhovaných sezeních Hodnocený úkol 01 - Písemné pozorování dítěte (40 %) Hodnocený úkol 02 - Písemná práce (60 %) |