|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.10.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.10.2023)
SPU Bartoňová, M. Specifické poruchy učení. Brno: Paido, 2013. Jošt, J. Čtení a dyslexie. Praha: Grada, 2011. Jucovičová, D. a H. Žáčková. Reedukace specifických poruch učení u dětí. Praha: Portál, 2014. Jucovičová, D. a kol. Individuální vzdělávací plán. Praha: D+H, 2009. Jucovičová, D. Dysortografie. Praha: D+H, 2017. Kirbyová, A. Nešikovné dítě. Dyspraxie a další poruchy motoriky. Praha: Portál, 2002. Pokorná, V. Vývojové poruchy učení v dětství a v dospělosti. Praha: Portál, 2010. Zelinková, O. Cizí jazyky a specifické poruchy učení. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2010. Zelinková, O. a M. Čedík, M. Mám dyslexii: průvodce pro dospívající a dospělé se SPU. Praha: Portál, 2013. Žáčková, H. a D. JUCOVIČOVÁ. Dyslexie. Praha: D+H, 2004. Žáčková, H. a D. Jucovičová, D. Dysgrafie. Praha: D+H, 2005
SPCH Antal. M. To dítě je nepozorné. Praha: Mladá fronta, 2013.Hallovel, E. M. a J. Ratney. Poruchy pozornosti v dětství a dospělosti. Praha: Návrat domů, 2007. Jucovičová, D. a H. Žáčková: Metody práce s dětmi s ADHD především pro rodiče Relaxace nejen pro děti s ADHD Jak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a poruchou pozornosti Mám poruchu pozornosti, i když jsem dospělý? Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování Swierkoszová, J. Specifické poruchy chování (diagnostika - reedukace). Ostrava: Ostravská univerzita, 2006. Taylor, J. F. Jak přežít s hyperaktivitou a poruchami pozornosti (rádce pro děti s ADHD a s ADD). Praha: Portál, 2012. Verdick, E., & M. Lisovskis.Jak přežít když mě všechno štve (rádce pro děti, které jsou vznětlivé a neumějí udržet emoce na uzdě). Praha: Portál, 2014. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.10.2023)
Problematika specifických poruch učení a chování (SPUCH) – obecná charakteristika, aktuální terminologie, definice. Etiologie, výskyt, prevence SPUCH v předškolním věku; SPUCH v období školní docházky – diagnostika na odborných pracovištích, pedagogická diagnostika. Typické projevy jednotlivých specifických poruch učení a specifických poruch chování. Realizace podpůrných opatření u žáků s SPUCH na ZŠ a SŠ. Tvorba plánů pedagogické podpory a individuálních vzdělávacích plánů, metody školního hodnocení žáků se SPUCH. Principy partnerství mezi rodiči a učiteli při práci se žáky se SPUCH. Aktuální školská legislativa k problematice specifických poruch učení a chování. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Mück (25.10.2023)
Zkouška: zpracování podpůrných opatření pro vybranou kategorii žáků Pozn.: Dle aktuální situace – distanční forma, včetně atestace. |