Šikana ve školní třídě - AUP510049
|
|
Rozvrh Nástěnka
|
||
Poslední úprava: PhDr. David Čáp, Ph.D. (28.03.2018)
studenti seznámí s možnostmi prevence a základními postupy diagnostikování a řešení tohoto jevu. Předmět je vyučován blokově ve dvou dnech. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. David Čáp, Ph.D. (28.03.2018)
Studenti získají základní dovednosti při identifikaci a řešení šikanování mezi žáky. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. David Čáp, Ph.D. (28.03.2018)
zápočet 80% aktivní účast, prostudování literatury. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. David Čáp, Ph.D. (28.03.2018)
JANOŠOVÁ, P., KOLLEROVÁ, L., ZÁBRODSKÁ, K., KRESSA, J., DĚDOVÁ, M. (2016). Psychologie školní šikany. Praha: Grada. KABÍČEK, P., CSÉMY, L., HAMANOVÁ, J. a kol. (2014). Rizikové chování v dospívání a jeho vztah ke zdraví. Praha: Triton. KOLÁŘ, M. (2005). Bolest šikanování. Praha: Portál. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. David Čáp, Ph.D. (28.03.2018)
seminář |
|
||
Poslední úprava: PhDr. David Čáp, Ph.D. (28.03.2018)
· Co je a není šikana. |