PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Angličtina. FOJK - Talking on Academic Topics. Vocabulary and Speaking Skills - ASZAJ0027
Anglický název: English. LAP - Talking on Academic Topics. Vocabulary and Speaking Skills
Zajišťuje: Jazykové centrum - angličtina (21-JCA)
Fakulta: Filozofická fakulta
Platnost: od 2019
Semestr: zimní
Body: 2
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (15)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň: specializační
Poznámka: předmět lze zapsat opakovaně
Garant: Terezie Límanová, M.A.
Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: GALAM3BP (07.10.2013)
Kurz je jednosemestrální, 1x2h týdně

Pro koho je kurz určen: předpokládané prohloubení učiva z úrovně B2 na B2+
Kurz umožní studentům lepčí orientaci při práci s odborným textem a v diskusích na odborná témata
Literatura
Poslední úprava: GALAM3BP (07.10.2013)

Harrison, R. 2006 Academic Skills. Oxford OUP

Academic Vocabulary in Use. Oxford: OUP

Porter, D, 2008 Academic English. Oxford: Macmillan

Sylabus
Poslední úprava: GALAM3BP (07.10.2013)

prohloubit dosavadní jazykové znalosti studentů, kvalitnější orientace při práci s odborným textem, rozvoj a prohloubení řečových dovedností a odborné slovní zásoby. K tomu se vztahuje budování jazykové kompetence: schopnost prezentace odborného tématu a následné diskuse. Následný i zvýšit studentovu schopnost využít zahraniční literaturu a lépe se v ní orientovat.

Presenting academic topics: developing a paragraph, topic sentences, body sentences and final sentences; citations, references; argumentation, (visual aids).

How to deliver an effective presentation: establishing linking statements, main logical structure, clarity and authority of argument (avoiding plagiarism) etc.

Enlarging academic vocabulary

Discussing ideas, reporting what others say, supporting arguments.

Summing up a text, effective reading, predicting content, text cohesion

Taking notes

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK