|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Pavla Malvotová (07.10.2020)
! Pozor, koná se pouze pětkrát za semestr, a to: 22.10.2020, 12.11.2020, 26.11.2020, 10.12.2020 a 7.1.2021. vždy od 9:30 do 11:30. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Pavla Malvotová (15.09.2020)
Atestace je udělena za aktivní práci v hodinách, četbu přiložených textů na Moodle a průběžné vypracování celkem 4 domácích úkolů a zodpovězení 4 krátkých otázek. Docházka je vyžadována alespoň na čtyřech setkáních, absenci na jednom setkání je možné nahradit vypracováním úkolu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Pavla Malvotová (15.09.2020)
Povinná literatura Zadávána v průběhu semestru na Moodle. Doporučená literatura Flett, A. L. et al. 2016. Procrastination and depression from a cognitive perspective: An exploration of the associations among procrastinatory automatic thoughts, rumination, and mindfulness. Journal of Rational-Emotive & Cognitive-Behavior Therapy, 34(3), 169–186. Häfner, A. et al. 2014. Avoiding procrastination through time management: An experimental intervention study. Educational Studies, 40(3), 352–360. Hoppe, J. D. et al. 2018. Empower, not impose! Preventing academic procrastination. Journal of Prevention & Intervention in the Community, 46(2), 184–198. Klassen, R. M. et al. 2008. Academic procrastination of undergraduates: Low self-efficacy to self-regulate predicts higher levels of procrastination. Contemporary Educational Psychology, 33(4), 915–931. Przepiorka, A. et al. 2016. Problematic Facebook use and procrastination. Computers in Human Behavior, 65, 59–64. Rozental, A., Carlbring, P. 2014. Understanding and treating procrastination: A review of a common self-regulatory failure. Psychology, 5(13), 1488–1502. Schouwenburg, H. C. et al. (Eds.). 2004. Counseling the Procrastinator in Academic Settings. Washington, DC: American Psychological Association. Sirois, F. M. 2013. Procrastination and stress: Exploring the role of self-compassion. Self and Identity, 13, 128–145. doi:10.1080/15298868.2013.763404 Sirois, F. M., Kitner, R. 2015. Less adaptive or more maladaptive? A meta‐analytic investigation of procrastination and coping. European Journal of Personality, 29(4), 433–444. Sirois, F., Pychyl, T. 2013. Procrastination and the priority of short‐term mood regulation: Consequences for future self. Social and Personality Psychology Compass, 7(2), 115–127. Steel, P. 2007. The Nature of Procrastination: A Meta-Analytic and Theoretical Review of Quintessential Self-Regulatory Failure. Psychological Bulletin, 133(1), 65–94. Van Eerde, W. 2003. A meta-analytically derived nomological network of procrastination. Personality and Individual Differences, 35(6), 1401–1418. Van Eerde, W., Klingsieck, K. B. 2018. Overcoming procrastination? A meta-analysis of intervention studies. Educational Research Review, 25, 73–85. Wohl, M. J. et al. 2010. I forgive myself, now I can study: How self-forgiveness for procrastinating can reduce future procrastination. Personality and Individual Differences, 48(7), 803–808. Zimbardo, P. G., Boyd, J. (2008). The time paradox: Using the new psychology of time to your advantage. London: Rider. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Pavla Malvotová (21.09.2020)
Výuka bude probíhat on-line dle rozvrhu zveřejněného na stránkách Katedry sociologie. Platforma on-line výuky: Zoom Studijní materiály: Moodle (https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7305) Podmínky splnění: stejné jako za běžných podmínek |
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Pavla Malvotová (15.09.2020)
1) Potřeby a očekávání účastníků, Vymezení prokrastinace a typů intervencí, Stanovení osobních cílů kurzu 2) Seberegulace a možnosti jejího posílení 3) Zdravé užívání moderních informačních a komunikačních technologií 4) Práce s osobní časovou perspektivou 5) Sebekoučování a vnitřní motivace ke změně |
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Pavla Malvotová (21.09.2020)
Kurz má oporu na Moodle (https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=7305). Přístupové údaje budou sděleny na prvním setkání. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. et Mgr. Pavla Malvotová (25.09.2020)
Pro koho: primárně pro studenty bakalářského programu sociologie na KSOC, ale přihlásit se může kdokoliv z Univerzity Karlovy (kapacita je omezena na 15 osob). Pozn. z důvodu efektivity práce ve skupině mohou kurz navštěvovat pouze studenti v Isu závazně zapsaní. |