User Experience (UX), Customer Experience (CX), Experience Design (XD) & Service Design (SD) jsou termíny získávající na popularitě především ve startupech a webovém designu. Budeme používat dva projekty pro zažití "zkušenosti" a lepšímu pochopení skutečnosti jejich implementace ve startupovém i korporátním světě. Podíváme se na celý životním cyklus od prvního plánu až do západu slunce a V++.
Poslední úprava: FIALAJAK (01.02.2017)
User Experience (UX), Customer Experience (CX), Experience Design (XD) & Service Design (SD) are terms gaining in popularity especially in startup and web design. We will use two projects to experience “experience” and have a better understanding of the reality of implementing it in a startup or corporate world. We will look at the full life cycle from first plan to sunset and V++.
Cíl předmětu - angličtina
Poslední úprava: FIALAJAK (01.02.2017)
After completion you should be able to answer:
What is experience and what importance should it have relative to product / service design, marketing, pricing and other “classic” business considerations?
What role does experience play in customer acquisition and retention?
In what product / service lifecycle phases is experience most relevant?