PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Game Studies II - ANM50596
Anglický název: Game Studies II
Zajišťuje: Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM)
Fakulta: Filozofická fakulta
Platnost: od 2023
Semestr: letní
Body: 0
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (20)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Vysvětlení: Contemporary Issues in Game Studies
Další informace: http://novamedia.ff.cuni.cz/
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D.
Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D. (10.02.2022)
Předmět poskytuje studentům hlubší vhled do problematiky herních studií a seznamuje je s aktuálními tématy oboru. Mezi probíraná témata patří design a vývoj her, persvazivní a vážné hry, herní průmysl v 21. století a vztah mezi počítačovými hrami, politikou, historií a náboženstvím. Cílem předmětu je rozvinout hlubší porozumění média počítačových her a schopnost designu a vývoje vážných her. Předmět je vyučován v anglickém jazyce.
Podmínky zakončení předmětu - angličtina
Poslední úprava: doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D. (14.02.2023)

The course will be taught every two weeks on Wednesdays 10:50 - 12:20 AM, in the room no. 303 at Hybernská 3. We start on February 15, 2023. If you want to be enrolled to the course you have to attend the first lecture.

Literatura - angličtina
Poslední úprava: doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D. (10.02.2020)

AARSETH, Espen J. Cybertext: Perspectives on Ergodic Literature. Baltimore: The Johns Hopkins University Press, 1997. 203 s. ISBN 0-8018-5579-9.

BOGOST, Ian. Persuasive Games: The Expressive Power of Videogames. Cambridge: The MIT Press, 2007. 464 s. ISBN 978-0-262-02614-7.

JAHN-SUDMANN, Andreas; STOCKMANN, Ralf (eds.). Computer Games as a Sociocultural Phenomenon. New York: Palgrave Macmillan, 2008. 256 s.

JUUL, Jesper. A Casual Revolution: Reinventing Video Games and Their Players. Cambridge: MIT Press, 2010. 252 s. ISBN 978-0-262-01337-6.

THOMPSON, Jason C.; Marc A. OUELLETTE. The Game Culture Reader. CSP, 2013. ISBN 1-443-84094-7.

Sylabus - angličtina
Poslední úprava: doc. Mgr. Vít Šisler, Ph.D. (10.02.2020)

Introduction

Video Games and Globalization

Game Design and Development

Video Games and Politics

Video Games and History

Video Games and Religion

Project Presentation

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK