PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Metoda të mësimdhënies së shqipes për të huajt - AJVES00481
Anglický název: A Look into the Methodology of Albanian as a Foreign Language
Zajišťuje: Ústav etnologie a středoevropských a balkánských studií (21-UESEBS)
Fakulta: Filozofická fakulta
Platnost: od 2023
Semestr: zimní
Body: 0
E-Kredity: 4
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Zk [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň: specializační
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
Garant: Mgr. Giovanna Nanci, Ph.D.
Třída: A - Mezioborová nabídka VP: Lingvistika
Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: Mgr. Giovanna Nanci, Ph.D. (19.09.2018)
Kurz je určený pro studenty se znalostí albánštiny na úrovni alespoň B2 a pro studenty s albánštinou jako mateřským jazykem. Cílem je probrat didaktiku albánštiny jako druhého jazyka z pohledu výslovnosti, gramatiky, slovní zásoby, ústní a psané dovednosti, kreativity a technologie ve výuce.
Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: Mgr. Giovanna Nanci, Ph.D. (19.09.2018)

Podmínkou zápočtu je pravidelná účast na kurzu a pohovor nad probranými tématy.

Literatura
Poslední úprava: Mgr. Giovanna Nanci, Ph.D. (19.09.2018)

 

  1. Ur, Penny. (1996). A course in language teaching: practice and theory (Vol. Cambridge teacher training and development). Cambridge: Cambridge University Press.

 

  1. Thornbury, Scott. (1999). How to teach grammar (Vol. How to). Harlow: Longman.

 

  1. Thornbury, Scott. (2002). How to teach vocabulary (Vol. How to). Harlow: Longman.

 

  1. Richards, Jack C., & Renandya, Willy A. (2002). Methodology in language teaching: an anthology of current practice. Cambridge: Cambridge University Press.

 

  1. Edge, Julian. (1989). Mistakes and correction (Vol. Longman keys to language teaching). Harlow: Longman.

 

  1. Musai, Bardhyl. (2003). Metodologji e mësimdhënies, Tiranë: Pegi

Sylabus
Poslední úprava: Mgr. Giovanna Nanci, Ph.D. (19.09.2018)

1.       Představení kurzu

2.       Proces výuky

3.       Výuka výslovnosti

4.       Výuka slovní zásoby

5.       Výuka gramatiky

6.       Výuka poslechu

7.       Výuka komunikačních dovedností

8.       Výuka písemných kompetencí

9.       Omyly, opravy

10.   Výukové strategie

11.   Zhodnocení

12.   Technologie ve výuce

13.   Experimentální výuková hodina

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK