Specializační seminář IIa - AIN500003
|
|
Rozvrh Nástěnka
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zdeňka Eclerová (14.04.2020)
heuristikou (shromažďování literatury a pramenů), kritikou (rozbor a hodnocení pramenů), charakteristikou a interpretací pramenů, a syntézou (zpracování pramenů), metodami historického výzkumu (induktivní deduktivní, hypoteticko-deduktivní, metoda přímá a nepřímá metoda, diachronní a synchronní přístup, progresivní a retrospektivní metoda, strukturální analýza, komparativní metoda, typologická, biografická a geografická metoda). Na základě těchto znalostí by student měl být schopen samostatně zpracovat vybrané téma z indické historie starověku, středověku či moderní doby, které bude určeno v závislosti na studijním oboru studentů, kteří budou seminář navštěvovat. Po absolvování kurzu by student měl zvládnout zpracování daného tématu formou studie s formálními atributy odborného textu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zdeňka Eclerová (14.04.2020)
Přednes referátu na určené téma a jeho odevzdání v písemné podobě a v maximálním rozsahu 10 normostran (18 000 znaků včetně mezer). |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Zdeňka Eclerová (14.04.2020)
BEST, J. V., Research in Education. Historical Research, Chapt. 10., New Jersey 1977. BORG, W., GALL, M.D., Educational Research. Other Types of Educational Research, London 1989. HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha1997. HOWELL, M., PREVENNIER,W. From Reliable Sources. An Introduction to Historical Methods, Ithaca 2001. HROCH, M. a kol. Úvod do studia dějepisu. Praha 1985.
Další odborná literatura bude upřesňována vždy podle témat seminárních prací. |