|
|
|
||
Současné koncepce výtvarné výchovy ve všeobecném (základním a středoškolském) a specifickém vzdělávání a výchově. Osobnost výtvarného pedagoga a osobnost žáka a studenta.
Příprava učitele na vedení výtvarných činností; analýza a reflexe vyučovacího procesu a zkušeností z pedagogické praxe. Hodnocení a klasifikace výtvarných činností a výtvarných prací žáků. Proces a produkt ve výtvarné výchově. Řešení výchovně vzdělávacích situací v procesu výtvarné výchovy. Příprava na práci s kurikulárními dokumenty.
Poslední úprava: KITZL8AP (02.09.2014)
|
|
||
Poslední úprava: KITZL8AP (02.09.2014)
|
|
||
FULKOVÁ, M., Diskurz umění a vzdělávání, H&H Praha 2008, ISBN: 978-80-7319-076-7
Rámcový vzdělávací program pro základní školy, upravená verze, Praha, 2013. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia, Praha, 2007 ROESELOVÁ, V.: Didaktika výtvarné výchovy V. UK Ped F, Praha 2001. ROESELOVÁ, V.: Námět ve výtvarné výchově. SARAH, Praha 1995. SLAVÍK, J.: Kapitoly z výtvarné výchovy II. Hodnota, osobnost, motivace. UK Ped F, Praha 1994 SLAVÍK, J.: Didaktika výtvarné výchovy III. UK Ped F, Praha 1990. Poslední úprava: KITZL8AP (02.09.2014)
|
|
||
seminář/přednáška Poslední úprava: KITZL8AP (12.03.2013)
|
|
||
vedení pedagogického portfolia a schopnost jeho kritického využití přehled studijní literatury Poslední úprava: KITZL8AP (02.09.2014)
|
|
||
struktura vyučovací hodiny výtvarné výchovy; tematické celky projektování výuky v různých typech škol vazby výtvarné výchovy na výtvarnou kulturu a umění praktické využití RVP ZV a RVP GV Poslední úprava: KITZL8AP (12.03.2013)
|