|
|
|
||
Příprava učitele na koncepční práci při přípravě a vedení výtvarných činností. Analýza a reflexe vyučovacího procesu v širším kontextu cílů výuky, se zřetelem k budoucímu autorskému pojetí. Konceptová analýza zadávaných výtvarných úkolů. Hodnocení a evaluace procesu výuky. Příprava na vlastní výuku v rámci souvislé praxe. Poslední úprava: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (15.10.2018)
|
|
||
Základní studijní literatura a studijní pomůcky FULKOVÁ, M., NOVOTNÁ, M., Výtvarná výchova. 1. a 2. díl, (pro 6. a 7. roč. ZŠ, pro 8. a 9. roč.), Praha: Fortuna 1999. FULKOVÁ, M., Diskurs umění a vzdělávání, Praha: H, H+H, 2008. HAZUKOVÁ, H., ŠAMŠULA, P.: Didaktika výtvarné výchovy I. UK Ped F, Praha 2005. KITZBERGEROVÁ, L., Didaktika výtvarné výchovy, elektronická verze, PedF Uk v Praze, 2014. MAREŠ, J., SLAVÍK, J., SVATOŠ, T., ŠVEC, V., Učitelovo pojetí výuky, MU Brno, 1996 Rámcový vzdělávací program pro základní školy, upravená verze, Praha, 2013. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia, Praha, 2007. ROESELOVÁ, V.: Didaktika výtvarné výchovy V. UK Ped F, Praha 2001. ROESELOVÁ, V.: Námět ve výtvarné výchově. SARAH, Praha 1995. SLAVÍK, J.: Kapitoly z výtvarné výchovy II. Hodnota, osobnost, motivace. UK Ped F, Praha 1994 SLAVÍK, J.: Didaktika výtvarné výchovy III. UK Ped F, Praha 1990. SLAVÍK, J., LUKAVSKÝ, J., & HAJDUŠKOVÁ, L. Konceptová analýza výuky: didaktické poznatky z výzkumu reflexí studentů učitelství výtvarné výchovy. Pedagogické orientace, 2010 (4), s. 69–91. SLAVÍK, J.; DYTRTOVÁ, K.; FULKOVÁ, M. Konceptová analýza tvořivých úloh jako nástroj učitelské reflexe. Pedagogika, 2010. 60(3/4), s. 223–241. Poslední úprava: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (15.10.2018)
|
|
||
zkouška Poslední úprava: Fišerová Zuzana, Mgr., Ph.D. (15.10.2018)
|