Didaktická praxe na základní nebo střední škole by měla poskytnout dostatečný prostor pro získávání reflektovaných zkušeností s výukou matematiky. Je příležitostí, aby studenti aplikovali poznatky získané v kurzech didaktiky matematiky.
Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (20.02.2021)
Teaching practice at primary or secondary school should provide sufficient space for gaining reflected experience in teaching mathematics. It is an opportunity for students to apply the knowledge gained in mathematics education courses.
Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (20.02.2021)
Literatura
Učebnice matematiky, metodické materiály, materiály z kurzů didaktiky matematiky.
Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (20.02.2021)
Požadavky ke zkoušce
Účast na praxi podle pokynů vedoucí předmětu a fakultního učitele na základní či střední škole.
Plnění úkolů v kurzu v Moodle.
Účast na reflektivních seminářích na fakultě.
Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (20.02.2021)
Sylabus
V rámci rozborů (přímo na školách či v reflektivních seminářích) náslechových hodin a rozborů samostatných vyučovacích hodin realizovaných studenty bude rozvíjena sebereflexe studentů, na jejímž základě mohou dojít k poznání, jaké je jejich vlastní pojetí učitelské profese, které oblasti učitelské profese patří k jejich slabším stránkám a které by měli cílevědomě rozvíjet. Materiály, které studenti zpracují při přípravě, realizaci a vyhodnocení praxe, proto budou využity i v předmětech didaktiky matematiky.
Poslední úprava: Vondrová Naďa, prof. RNDr., Ph.D. (20.02.2021)