|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Ristić, Ph.D. (10.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Petra Ristić, Ph.D. (10.09.2021)
Základní studijní literatura HELUS, Z. Dítě v osobnostním pojetí. Praha: Portál 2004, ISBN 80-7178-888-0. KREJČOVÁ, Věra, Jana KARGEROVÁ a Zora SYSLOVÁ. Individualizace v mateřské škole. Praha: Portál, 2015. ISBN 978-80-262-0812-9.
OPRAVILOVÁ, Eva a Vladimíra GEBHARTOVÁ. Rok v mateřské škole: učebnice pro pedagogické obory středních, vyšších a vysokých škol. Vyd. 2. Praha: Portál, 2011, 493 s. ISBN 978-80-7367-703-9.
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha: MŠMT 2017. SYSLOVÁ, Z. Realizace autoevaluace v mateřských školách. Praha: Verlag Dashöfer, 2013. ZELINKOVÁ O. Pedagogická diagnostika individuální vzdělávací program. Praha: Portál 2001, ISBN 80-7178-544-X. SYSLOVÁ Z. Profesní kompetence učitele mateřské školy. Praha: Grada Publishing a.s., 2013. 978-80-247-4309-7
Další doporučená studijní literatura Autoevaluace mateřské školy (metodická příručka k vlastnímu hodnocení). Praha: VÚP, 2010. ISBN 978-80-87000-9-32-8. Pedagogické hodnocení v pojetí RVP PV: Metodika pro podporu individualizace v podmínkách mateřské školy. Praha: VÚP, 2007. ISBN 978-80-87000-10-6. Praktický průvodce třídním vzdělávacím programem mateřské školy. Praha : VÚP, 2006.
Manuál k přípravě školního (třídního) vzdělávacího programu mateřské školy. Praha: VÚP, 2005. ISBN 80-87000-01-3. |