|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc. (02.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc. (02.09.2020)
Povinná literatura: PAULOVČÁKOVÁ, L. Vzdělávání a rozvoj manažerů v kontextu manažerských kompetencí, s. 49 ̶ 60 In: VETEŠKA, J. (ed.) Vzdělávání dospělých 2017 – v době rezonujících společenských změn = Adult Education 2017 – in times of resonant social changes: proceedings of the 7th International Adult Education Conference, 11-12th December 2017 Prague. Praha: Česká andragogická společnost, 2018. 300 s. ISBN 978-80-906894-2-8. VETEŠKA, J. a L. PAULOVČÁKOVÁ.Management and Marketing of Educational Institutions. Karlsruhe: Ste-Con, 2018. 79 p. ISBN 978-3-945862-24-7. GROSOVÁ, S. Podnikový management. 2. vyd. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická, 2002. ISBN 978-807-0804-292. CHARVÁT, J. Firemní strategie pro praxi: praktický návod pro manažery a podnikatele: od firemní kultury po schopnost vydělávat peníze : příklady a studie z praxe v ČR. Praha: Grada, 2006. Expert (Grada). ISBN 80-247-1389-6. KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL O. Strategické řízení: teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C.H. Beck, 2006. C.H. Beck pro praxi. ISBN 80-717-9453-8. Doporučená literatura: PRÁŠILOVÁ, M. Školský management: studijní texty pro distanční vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2010. ISBN 978-802-4425-740. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc. (02.09.2020)
Zápočet: Portfolio prací studenta/studentky (distanční aktivity). |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc. (02.09.2020)
Tematické okruhy: 1. Firma a podnik 2. Řízení firmy 3. Podnikové procesy (business proces) a jejich řízení 4. Hlavní, produktivní a podpůrné procesy 5. Zdroje, služby a produkty 6. Řízení služeb 7. Pojetí konkurence 8. Pojetí trhu |