|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (22.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (22.01.2024)
Povinná literatura: SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 2., aktualiz. vyd. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2009. Řízení školy (Wolters Kluwer). ISBN 978-80-7357-494-9. PAULOVČÁKOVÁ, L. Marketing. Přístup k marketingovému řízení. Praha: UJAK, 2015. 288 s. ISBN 978-80-7452-117-1. HEJLOVÁ, D. Public relations. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-9876-9. BERG, G. a M. POL, ed. Kultura školy: příspěvek k výzkumu a rozvoji. Brno: Masarykova univerzita, 2005. ISBN 80-210-3746-6. LUKÁŠOVÁ, R. a I. NOVÝ. Organizační kultura: od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0648-2. MÜLLER, D., J. BLOUDEK, S. KUBÁTOVÁ a T. BUJNA. Kultura organizace je cestou ke strategii. Praha: Management Press, Albatros Media, 2013. ISBN 978-80-7261-265-9. SMEJKAL, V. a K. RAIS. Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích. Praha: Grada, 2006. 296 s. ISBN 80-247-1667-4. VEBER, J. Management: základy, přístupy, soudobé trendy. I. vydání. Praha: Ekopress, 2021. ISBN 978-80-87865-69-9. Doporučená literatura: KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3 TRUNDA, J. a K. BŘÍZA. Řízení školy ve znalostní společnosti. Praha: PEDF UK, 2012. ISBN 978-80-7290-541-6. VEBER, J. Management: základy, moderní manažerské přístupy, výkonnost a prosperita. 2., aktualiz. vyd. Praha: Management Press, 2014. ISBN 978-80-7261-274-1. VODÁČEK, L. a O. VODÁČKOVÁ. Moderní management v teorii a praxi. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2013. ISBN 978-80-7261-232-1. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (22.01.2024)
Tematické okruhy: 1. Marketingové řízení školy (strategie, nástroje, aplikace) 2. PR školy (význam, nástroje) 3. Kultura školy (hodnoty, normy, očekávání) 4. Řízení rizik v prostředí školy (identifikace rizik, metody manažerské práce s riziky) |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA (22.01.2024)
Zápočet • Skupinová prezentace vybraného tématu (marketingová taktika v prostředí školy, kultura a PR školy, řízení rizik), diskuze. • Seminární práce na vybrané téma v rozsahu 5 normostran textu. |