|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Logolink_OP_VVV_hor_barva_cz.jpg | Mgr. Lucie Maršálková |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (04.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (04.01.2021)
Cílem kurzu je reflektovat pedagogickou praxi v České republice v rámci mezinárodní vývoje předškolního vzdělávání a hledat se studenty průsečíky jeho směřování i možnosti řešení aktuálních problémů v kontextu mezinárodní zkušenosti. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (04.01.2021)
Základní studijní literatura: EACEA, Výkonná agentura pro vzdělávání, kulturu a audiovizuální oblast. Vzdělávání a péče v raném dětství v Evropě: překonávání sociálních a kulturních nerovností. Praha: ÚIV, 2010. ISBN 978-92-9201-025-6. European Commission/EACEA/Eurydice. Key Data on Early Childhood Education and Care in Europe – 2019 Edition. Eurydice Report. Luxembourg: Publications Office of the European Union. OECD. Education Policy Outlook: Czech Republic, 2020, available at: www.oecd.org/education/policy-outlook/country-profile-Czech-Republic-2020.pdf. PRŮCHA, Jan. Srovnávací pedagogika: mezinárodní komparace vzdělávacích systémů. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Portál, 2012, 334 s. ISBN 978-80-262-0191-5.
Další doporučená literatura: Další doporučená literatura a studijní materiály budou pro studenty zveřejněny v on-line kurzu v Moodle |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (04.01.2021)
Srovnávací pedagogika – cíle, funkce, význam Předškolní vzdělávání ve Francii, v Německu a Švýcarsku Předškolní vzdělávání v Anglii a Švédsku Vývojové tendence a trendy v předškolním vzdělávání Předškolní vzdělávání jako nástroj překovávání sociokulturních překážek Podpora rodiny a dítěte Jazyková podpora pro děti
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Lucie Maršálková (08.09.2022)
Podmínkou splnění předmětu je splnění úkolů v Moodle, aktivní účast na seminářích (100% docházka v prezenční či distanční formě v MS Teams) a zpracování seminární práce dle zadání pedagoga, nebo aktivní účast na seminářích (90% docházka), splnění úkolů v Moodle, aktivní účast na stáži na Marnix University v Utrechtu a zpracování zprávy ze stáže.
|