PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2019/2020
   Přihlásit přes CAS
Program řízené reflexe spec.pedagoga I. - OBSP18911
Anglický název: Directed Reflection Program for Special Educators I
Zajišťuje: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2010
Semestr: zimní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D.
Korekvizity : OBSP18099, OBSP18901
Záměnnost : OBSP18711
Je prerekvizitou pro: OBSP18117, OBSP18218, OBSP18017, OBSP18912, OBSP18902
Je záměnnost pro: OB2318211, OK0218911
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (08.06.2009)
Vliv rodinné konstelace na vznik poruch chování. Základní faktory a komunikační techniky narušující integrovaný vývoj osobnosti, psychická deprivace, chronická frustrace, konfliktní a stresové situace, traumatické události. Specifické znaky krizové intrevence, chyby při poskytování krizové intervence. Zvládání základních terapeutických přístupů (Franz Alexander - význam korektivní emoční zkušenosti, kognitivně behaviorální přístupy a další).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK