PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2018/2019
   Přihlásit přes CAS
Inklusivní vzdělávání (e-learningový kurz pro učitele) - ORSP18201
Anglický název: Inclusive Education (e-learning cours)
Zajišťuje: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2014
Semestr: letní
E-Kredity: 0
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, Z [HS]
Rozsah za akademický rok: 10 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (35)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. Marie Mlčková, Ph.D.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (08.03.2013)
Speciálně pedagogické téma zprostředkované internetem ("Příprava na inklusi" - kombinovaná forma e-learnigová+ prezenční) Umožní přiblížit se humanistickému pojetí integrace/inkluze v oblasti vzdělávání učitelů a pedagogických pracovníků. Cíle kurzu: Porozumět problému inkluse a inklusivního vzdělávání na základě teorie i práce s videoukázkami z praxe; deficitní a kompetenční pojetí hendikepu; příčiny a mechanismus vzniku kompenzačních jednání, terapie. Změnit postoj účastníka vzdělávacího procesu tak, aby na své pozici chtěl a dokázal přispět k zvládnutí inkluse a k rozvoji každého dítěte.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK