PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2018/2019
   Přihlásit přes CAS
Pedagogika nové směry - ORSP18003
Anglický název: New Trends in Pedagogy
Zajišťuje: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2014 do 2018
Semestr: zimní
E-Kredity: 0
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/0, Zk [HT]
Rozsah za akademický rok: 10 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (50)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Anotace
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (01.04.2013)
Cílem výuky je vytvořit u studentů systém poznatků z oblasti alternativních škol a pedagogických inovací a ukázat jejich význam, možnosti a meze v současné pedagogické praxi. Nedílnou součástí cíle je seznámit student s aktuálními proměnami současné české školy např. rámcové vzdělávací programy, tvorby školních vzdělávacích programů, integrace žáků se SVP, státní maturita, práce s nadanými žáky apod.
Literatura
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (01.04.2013)

Průcha,J.: Alternativní školy. Praha, Portál 1996

Rýdl,K.: Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. Brno, Marek Zeman 1994

Singule,F.: Současné pedagogické směry a jejich psychologické souvislosti. Praha, SPN 1992

Skalková,J.: Za novou kvalitu vyučování. Brno, Paido 1995

Skalková,J.: Pedagogika a výzvy nové doby. Brno, Paido 2004

Štech,S.: Škola stále nová, Praha, UK 1992

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK