|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (03.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (03.02.2020)
Základní literatura: Řada „Techniques et pratiques de classe“. Paris: CLE International. Řada „Didactique des langues étrangères“. Paris: Cle International. CUQ, J.-P., GRUCA, I. Cours de didactique du français langue étrangère et seconde. Grenoble: PUG, 2005.
Doporučená literatura: (coll.) Conseil de l’Europe Cadre européen commun de références pour les langues : Apprendre, enseigner, évaluer. Conseil de l’Europe, 2001. (coll.) Enseigner le FLE - Pratiques de classe. Paris: Belin, 2005. BENEŠ, E. (a kol.) Metodika cizích jazyků. Praha: SPN, 1970. COURTILLON J. Élaborer un cours du FLE. Paris: Hachette FLE, 2014. CUQ, J.-P. (dir.) Dictionnaire de didactique du français langue étrangère et seconde. Paris: CLE International, 2003. Evropské jazykové portfolio pro žáky a žákyně ve věku 11-15 let v České republice. Praha: Fortuna, 2001. HENDRICH, J. a kol.: Didaktika cizích jazyků. Praha: SPN, 1988. TAGLIANTE, C. La classe de langue. Paris: CLE International, 2006. VANTHIER, H. : L'enseignement aux enfants en classe de langue. Paris: CLE International, 2009.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (03.02.2020)
Vypracování scénáře k výstupu včetně teoretické části, realizace výstupu a jeho reflexe. Písemná reflexe nejméně 3 dalších výstupů. Zpracování evaluačních aktivit a jejich reflexe. Aktivní účast v kurzu (max. 3 absence)
3 pokusy na zkoušku. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Tomáš Klinka, Ph.D. (29.01.2021)
1. týden: Plánování spolupráce, rozvržení témat, opakování témat spojených s jaz. prostředky a řečovými dovednostmi 2. - 4.týden: Interkuturalita vs. jazykové prostředy a řečové dovednosti 5. - 7. týden: Třída jako prostor a rozvoj znalostí a dovedností v jazykové výuce 8.-10. týden: Mimoškolní výuka, motivace a FLE, závěrečná reflexe. |