|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.09.2021)
FULKOVÁ, M., JAKUBCOVÁ, L., KITZBERGEROVÁ, L., SEHNALÍKOVÁ, V.: Galerijní a muzejní edukace 2. Praha: PedF UK a UPM 2013. ISBN 978-80-7290-700-7 (PedF); 978-80-7101-127-09 (UPM) HAZUKOVÁ, H., DVOŘÁKOVÁ, D.: Učitelovo rozhodování v situacích výtvarné výchovy. Liberec: PedF TUL, 2002. KAFKOVÁ, H.: Příručka pro stavitele v libovolné substantivní oblasti. In: Výtvarná výchova 2/2011, s. 15 – 17. ISSN 1210-3691 UHL SKŘIVANOVÁ, V.: Pedagogika umění - umění pedagogiky. Ústí nad Labem: UJEP 2014. ISBN978-80-7414-663-3 80-7083-660-1
Doporučená studijní literatura a studijní pomůcky FULKOVÁ, M., Diskurs umění a vzdělávání. H+H 2008, ISBN 978-80-7319-076-7 SLAVÍKOVÁ, V. ; SLAVÍK, J. ; HAZUKOVÁ, H.: Výtvarné čarování. Praha : UK - Pedagogická fakulta 2001 JANÍK, T. Akční výzkum jako cesta ke zkvalitňování pedagogické praxe. In: Maňák, J.; ŠVEC, V. Cesty pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2004. Kafková, H: Plánování výtvarných činností. Praha, UK 2019. Dostupné na: |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (10.09.2021)
· Obecné přínosy Výtvarné výchovy a dlouhodobé cíle · Výchovný a výukový kontext · Kurikulární dokumenty a jejich slovník · Tematické, metodické řady a projekty · Integrace výchov v předškolním vzdělávání – parametry dobré praxe I · Integrace výchov v předškolním vzdělávání – parametry dobré praxe II · Práce s vhodnými inspiračními zdroji · Galerijní a muzejní edukace jako východisko plánování ve Výtvarné výchově · Hodnocení a pedagogická diagnostika · Etudy a explorace v MŠ · Rizikové faktory ve vývoji dětského výtvarného projevu · Shrnutí hlavních tezí |