Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (11.09.2017)
Reflektovat praxi, která bude vykonávána na speciálně pedagogických zařízeních a na školách pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Připravit studenta na provázení a podporu znevýhodněných osob. Změnit kvalitu jeho vědomí, konkrétně, více uvědomovaný přístup k sobě samému, k znevýhodněným osobám s postižením a k osobám se speciálně vzdělávacími potřebami. Reflexe ve směru dovnitř: 1.1. Reflexe sebezakotvující-vztahující se k prožitkům minulosti 1.2. Reflexe situační-v čase přítomném 1.3. Reflexe projektivní a kreativní Reflexe ve směru vně: 2.1. Reflexe potřeb znevýhodněného jedince 2.2. Reflexe činností speciálního pedagoga
Podmínky zakončení předmětu
Poslední úprava: Mgr. Marie Mlčková, Ph.D. (18.10.2017)
Seminární práce, která bude reflektovat vykonanou praxi na speciálních školách a zařízeních pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a reflexi vztahující se k prožitkům minulosti. Jsou možné max. dva pokusy o zápočet.