|
|
|
||
Poslední úprava: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (19.11.2009)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
Studující s využitím znalostí v oblasti násilí a šikanování posoudí a analyzuje modelové situace šikanování v dětských kolektivech, navrhne vhodný postup řešení a odpovídající možnost prevence. |
|
||
Poslední úprava: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (29.08.2012)
FIELDOVÁ, E.M. Jak se bránit šikaně. Praha : Ikar, 2009. ISBN 978-80-249-1176-2. HÁJEK, K. Práce s emocemi pro pomáhající profese. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-346-8. KYRIACOU, CH. Řešení výchovných problémů ve škole. Praha : Portál, 2005. ISBN 80-7178-945-3. MARTÍNEK, Z. Agresivita a kriminalita školní mládeže. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2310-5. ŘÍČAN, P.; JANOŠOVÁ, P. Jak na šikanu. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2991-6. VÁGNEROVÁ, K. a kol. Minimalizace šikany. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-611-7. |
|
||
Poslední úprava: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (29.08.2012)
Požadavkem k udělení klasifikovaného zápočtu je úspěšné absolvování zápočtového testu (jeden řádný a dva opravné termíny). |
|
||
Poslední úprava: ZVIROTSK/PEDF.CUNI.CZ (19.11.2009)
1. První pomoc při zjištěné šikaně. 2. Nejčastější chyby při vyšetřování a řešení šikany. 3. Metody nápravy. 4. Možnosti systematické prevence. |