Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (08.09.2017)
Rozvíjí interpretační schopnosti posluchačů v této specifické oblasti, pěstuje vnímání čtenářství jako celoživotního postoje člověka.
Témata:
- E-U-R - čtenářské kostky
- čtenářské strategie v MŠ - hledání souvislostí, předvídání, vizualizace, ...
- práce s ustálenými prvky
- čtenářský koutek a dětské knihovny v MŠ
- spolupráce rodiny, MŠ, knihoven
Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (26.04.2010)
Seminar fosters the interpretative skills of the student in this field and cares to understand readership as a life-long attitude.
Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: PhDr. Veronika Laufková, Ph.D. (08.09.2017)
Práce (max. 3 strany formátu A4)
1) Jaká kniha mě zaujala a proč /knihy vydané po roce 1989, příp. na dotázání/
2) Didaktický potenciál knihy
3) Aktivita s ní (cíl aktivity, její stručný popis, reflexe). Reflexe: