PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2016/2017
   Přihlásit přes CAS
TEFL Methodology -- Current Theoretical Issues - OEB2301042
Anglický název: TEFL Methodology -- Current Theoretical Issues
Zajišťuje: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2016 do 2018
Semestr: oba
E-Kredity: 6
Rozsah, examinace: 1/1, Z+Zk [HT]
Počet míst: zimní:neurčen / neurčen (neurčen)
letní:neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Vysvětlení: Rok5
Staré označení: DAJO
Poznámka: povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
předmět lze zapsat v ZS i LS
Garant: PaedDr. Marie Hofmannová
Vyučující: PaedDr. Marie Hofmannová
Třída: Předměty v angličtině - bc.
Kategorizace předmětu: Učitelství > Angličtina
Anotace -
Poslední úprava: SVOBODAP/PEDF.CUNI.CZ (21.09.2010)
Kurs se soustřeďuje na vybrané aktuální otázky výuky anglického jazyka: testování, proměnné faktory ovlivňující úspěšnost učení, individuální rozdíly a strategie učení, motivaci, atd.
Literatura
Poslední úprava: SVOBODAP/PEDF.CUNI.CZ (21.09.2010)

1. Lightbown, P. M., Spada, N. 1993). How Languages are Learned. Oxford University Press.

2. Skehan, P. (1989). Individual Differences in Second-Language Learning. Althenaeum Press Ltd.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK