PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2014/2015
   Přihlásit přes CAS
Analýza oborové praxe v TV - OKB7320350
Anglický název: Practice
Zajišťuje: Katedra tělesné výchovy (41-KTV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2014 do 2015
Semestr: letní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, Z [HS]
Rozsah za akademický rok: 5 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (999)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. et Mgr. Zdeňka Engelthalerová
Vyučující: doc. PhDr. Hana Dvořáková, CSc.
Záměnnost : OB7320350
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: DVORAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.11.2012)
Na základě vlastní praxe prezentovat základní problémy řízení TV, pokusit se je analyzovat a hledat řešení. Výuka probíhá především formou diskuze a prezentace vlastních zkušeností.
Literatura
Poslední úprava: DVORAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.11.2012)

Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. www.vuppraha.cz
Dvořáková, H. Pohybem a hrou rozvíjíme osobnost dítěte. Praha: Portál, 2000.

Dvořáková, H. Sportujeme s nejmenšími dětmi. 2. přeprac. vydání. TeMi 2009, 122 s.ISBN 978-80-87156-26

Dvořáková,H. Pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání. Aktualizované vydání. Praha: RAABE, 2009, 149 s. ISBN 80-86307-27-1.
Hájková, J., Vejražková, D. Základní gymnastika. Praha: Karolinum, 1998.

Volfová,H., Kolovská, I. Mateřská škola v pohybu. Praha: Grada 2009.

Volfová,H., Kolovská, I. Mateřská škola v pohybu II. Praha: Grada 2011.

Volfová,H., Kolovská, I. Mateřská škola v pohybu. Praha: Grada 2012.
Čermák, J., Chválová, O., Botlíková, V. , Dvořáková, H. Záda už mne nebolí. Praha: Vašut, 2000, vydání 4.

Sylabus
Poslední úprava: DVORAKO/PEDF.CUNI.CZ (23.11.2012)

Na základě vlastní praxe prezentovat základní problémy řízení TV, pokusit se je analyzovat a hledat řešení. Charakterizovat jednotlivé organizační formy pohybových aktivit v MŠ a jejich vnitřní organizaci a osvětlit možné metody řízení. Stanovit si cíle jednotlivých forem s možností je ověřit. Pokusit se individualizovat činnosti dle potřeb dětí a vnímat propojování cílů a kompetencí v činnostech.

 

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK