Poslední úprava: PhDr. Renáta Listíková, Dr. (29.01.2017)
Rozvíjet komunikativní schopnosti studentů. Prohloubit práci s texty různých typů, jejich pochopení a reprodukování. Práce s audio a video nahrávkami, vlastní ústní a písemný projev, překlad, reprodukce, resumé, exposé. Opakování vybraných problémových gramatických jevů, pomocí daných textů. Prostudování třetího dílu francouzské metody Panorama.
Poslední úprava: NEMRAVO/PEDF.CUNI.CZ (19.05.2009)
To develop communicative skills of the students, to deepen the work with texts, the comprehension and reproduction of the texts. Work with audio and video tapes, oral and written expression, translating, reproduction, resumé and exposé. Practice of the problematic grammatical devices using selected texts.
Literatura
Poslední úprava: PhDr. Renáta Listíková, Dr. (29.01.2017)
Hendrich, Radina, Tláskal: Francouzská mluvnice. Nakladatelství Fraus, Plžeň 2001.
Bescherelle, La conjugaison pour tous, Hatier, Paris 1997.
Panorama 1-4, Clé internationale, Paris 1996.
Denní tisk, audio a video nahrávky, lingvistické časopisy.
Požadavky ke zkoušce -
Poslední úprava: PhDr. Renáta Listíková, Dr. (29.01.2017)
Zápočet: aktivní účast na semináři, 3 požadované písemnosti, pís. test 5 - 7 unités
Poslední úprava: ESSEROVK (02.01.2011)
Course requirements
The course is concluded by an exam in the summer semester. Participation on the seminars and preparation on the classes is required. Passing of the written part is a condition of admission to the oral exam
Sylabus
Poslední úprava: PhDr. Renáta Listíková, Dr. (29.01.2017)
Viz. Analýza V pokračování Panorama 3 , unités 5 - 7
Zápočet: aktivní účast na semináři, 3 požadované písemnosti, pís. test 5 - 7 unités