|
|
|
||
Poslední úprava: LIST/PEDF.CUNI.CZ (14.09.2016)
|
|
||
Poslední úprava: LIST/PEDF.CUNI.CZ (14.09.2016)
Učebnice kurzu: Michel Guilloux, Cécile Herry, Sylvie Pons, Alter Ego 4 a 5 včetně Cahier d´Activités, Hachette 2010 Doplňkové materiály: Eliane Grandet, Martine Corsain, Marie-Louise Parizet: Activités pour le Cadre commun - Niveau B2-C1, Cle International, 2006. ediční řada "Progressive du français" a "Le nouvel Entrainez-vous", Clé International ediční řada "Les 500 exercices...", Hachette Fle ediční řada Vocabulaire progressif du français avec 250 exercices, à partir de niveau intermédiaire
Internetové zdroje: www.tv5monde.com www.apprendre.tv www.rfi.fr www.radio.cz/fr www.fle.fr www.francparler.org www.aefe.fr www.difusion.com www.1jour1actu.com
Slovníky: Le Petit Robert de la langue française - version papier ou/et électronique sur CD-Rom, édition de 2010 et suivantes www.tv5.org www.larousse.fr/dictionnaires/francais |
|
||
Poslední úprava: LIST/PEDF.CUNI.CZ (14.09.2016)
Aktivní účast na seminářích (max. 3 absence), průběžné plění případně odevzdávání úkolů dle požadavků vyučujícího, systematická práce s učebnicí Alter Ego 4 a 5 (zvládnout slovem i písmem lexikální a gramatickou látku z probraných dossiers i z těch, které byly probrány v minulých ročnících), osvojení dalších doplňkových cvičení a textů. které budou na programu. Min. 65% úspěšnost v závěrečném testu, který bude vycházet z probraných jevů a témat. Části testu: compréhension orale - dictée, compréhension écrite, grammaire, expression écrite, traduction. |
|
||
Poslední úprava: LIST/PEDF.CUNI.CZ (14.09.2016)
Dále prohlubovat jazykové kompetence získané během předchozích kurzů (Analýza I.-IV.), rozvíjet komunikativní dovednosti a rozšiřovat konverzační okruhy (úroveň B2/C1 dle SERRJ). Rozvíjet pohotovost a orientaci ve francouzsky mluvícím prostředí, porozumět francouzskému mluvenému i psanému projevu. Dbát na správnou výslovnost jak na úrovni segmentální, tak suprasegmentální. Komplexní procvičování jazykových kompetencí za pomocí diktátu. |