Poslední úprava: doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. (14.09.2019)
Důležitou dovedností učitele je diferencovat učivo vzhledem ke kognitivní úrovni žáků a v hodinách pohotově reagovat na každého žáka tak, aby měl příležitost se rozvíjet do svého maxima. Vybavit studenty nejdříve dostatečnými vědomostmi z aritmetiky a následně dovednostmi gradovat obtížnost úloh tak, aby v praxi uměli pracovat i těmi nejzdatnějšími žáky, to je cílem kurzu. Student prohloubí a propojí dosavadní aritmetické poznatky tak, aby získal nadhled nad látkou aritmetiky 1. st. ZŠ z pohledu 2. st. ZŠ.
Cíl předmětu
Poslední úprava: doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. (14.09.2019)
Cílem předmětu je a) propojit a prohloubit aritmetické učivo tak, aby student získal nadhled nad aritmetikou 1. st. z pohledu 2. st.
b) vybavit studenty zkušenostmi s řešením náročnějších aritmetických problémů, které využije při tvorbě a gradaci úloh pro žáky 1. st., kteří jsou v matematice zdatnější.
Metody výuky
Poslední úprava: doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D. (14.09.2019)