PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2012/2013
   Přihlásit přes CAS
Technologie ve vzdělávání II. - OPOV19205
Anglický název: Technology in Education II.
Zajišťuje: Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2012 do 2017
Semestr: letní
E-Kredity: 0
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/0, Z+Zk [HS]
Rozsah za akademický rok: 16 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: kombinovaný
Způsob výuky: kombinovaný
Poznámka: při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Ing. Irena Fialová, CSc.
Vyučující: Ing. Bořivoj Brdička, Ph.D.
Ing. Irena Fialová, CSc.
PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
Ing. Jaroslav Novák, Ph.D.
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: Ing. Irena Fialová, CSc. (01.02.2018)
Studijní předmět OPOV19V205 Technologie ve vzdělávání II. je určen pro studující, kteří absolvovali propedeutický předmět Technologie ve vzdělávání I., a jsou tedy vybaveni počítačovou gramotností. Studující se seznamují s obecnými podmínkami výuky podporované technologiemi, resp. technologickou podstatou aplikace ICT ve výuce, informačním pojetím práce učitele s důrazem na využití moderní techniky a technologií.
Cíl předmětu
Poslední úprava: Ing. Irena Fialová, CSc. (01.02.2018)

Posláním studijního předmětu je rozšířit schopnosti studentů ve využití informačních a komunikačních technologií (ICT) ve vyučování a učení z různých aspektů, a tak přispět k poznání a pochopení vzdělávacího potenciálu ICT a připravit je na efektivní využití informačních technologií pro podporu inovativních metod výuky a učení.

Cílem předmětu je vybavit studující nejen potřebnými teoretickými znalostmi, ale pomoci jim též rozvinout jejich praktické schopnosti výukového využití ICT.

 

Sylabus
Poslední úprava: Ing. Irena Fialová, CSc. (01.02.2018)
  • ICT v edukaci
  • informační zdroje
  • pojmové mapy a jejich využití
  • kriteriální hodnocení a základy zpracování hodnocení
  • od školy 1.0 ke škole 2.0
  • formy a prostředky síťové komunikace a možnosti jejich využití ve vzdělávání
  • webové technologie a tvorba webových stránek
Studijní opory
Poslední úprava: Ing. Irena Fialová, CSc. (01.02.2018)

MOODLE kurz pro podporu předmětu

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK