PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2012/2013
   Přihlásit přes CAS
Didaktika školní tělesné výchovy II. - ON2320005
Anglický název: DIDACTICS OF PHYSICAL EDUCATION II
Zajišťuje: Katedra tělesné výchovy (41-KTV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2012 do 2017
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:ústní
Rozsah, examinace: zimní s.:1/0, Z+Zk [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (999)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D.
Vyučující: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D.
Prerekvizity : ON2320003
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2009)
Praktické aspekty edukačního procesu v TV. Zaměření na konkrétní didaktické situace ve školní TV. Praktické samostatné výstupy a jejich rozbor.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2009)

Propojit teoretické znalosti a praktické dovednosti v realizaci edukačního procesu v TV.

Literatura
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2012)

Rychtecký,A., Fialová,L. Didaktika školní tělesné výchovy. Praha: UK, 1998.
Mazal,F. Pohybové hry a hraní. Olomouc: Hanex, 2000.
Rámcový program základního vzdělávání
Rámcový program pro gymnaziální vzdělávání.
Dlouhý, M. Rozvoj pozornosti a výkonové motivace u mládeže se sluchovým postižením prostřednictvím intervenčního pohybového programu. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. 2011.

Sylabus -
Poslední úprava: HAJKOVAJ/PEDF.CUNI.CZ (11.02.2009)

Efektivita TV procesu - kritéria hodnocení, podmínky edukace ve školní tělesné výchově,

školské dokumenty, charakteristika plánování v tělesné výchově,

aplikace teorií a poznatků v didaktických situacích,

praktické vedení a rozbory typologicky odlišných vyučovacích jednotek, posílení subjektivní

role žáka, pojetí hodnocení v tělesné výchově.

Podmínky zakončení předmětu -
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (04.11.2013)

Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK