Poslední úprava: PaedDr. Jaroslava Zemková, Ph.D. (25.02.2018)
BIEHLER, R.F. , SNOWMAN, J. PsychologyApplied to Teaching Houghton Morfin. Boston, 1990
DITTRICH, P. Pedagogicko psychologická diagnostika. Praha, 1993
HOLT, J. Proč děti neprospívají. Praha, 1994
HELMS, W. Lépe motivovat - méně se rozčilovat. Praha : Portál, 1996.
JUCOVIČOVÁ, D, a kol. Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Praha: D+H 2009
KAPRÁLEK, K., BĚLECKÝ,Z. Jak napsat a používat indivuduální vzdělávací program. Praha. Porál 2004
KOVALIKOVÁ S. Integrovaná tematická výuka. Kroměříž : Spirála, 1995
KRET, E. Učíme (se) jinak. Praha : Portál, 1996.
MERTIN M. Individuální vzdělávací program. Praha : Portál, 1995
PETTY, Q. Moderní vyučování. Praha : Portál, 1996
PREKOPOVÁ J., SCHWEIZEROVÁ, CH. Neklidné dítě. Praha : Portál, 1994.
ŠVANCAROVÁ D. Podklady pro vypracování individuálního vzdělávacího programu. Institut ped.-psych. poradenství ČR : Praha1994
WIEDERHOLT, J. L., HAMMILL, D.D., BROWN, V.L. The Resource Teacher.Quide to Efeective Practices. Allyn and Bacon, 1983.
ZELINKOVÁ,O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací programPraha Portál 2001