|
|
|
||
Poslední úprava: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (19.01.2015)
|
|
||
Poslední úprava: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (14.02.2016)
Literatura: FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál, 1997. HELUS,Z. Dítě v osobnostním pojetí. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-628-5. HELUS,Z. Osobnostní pojetí dítěte: Inspirace pro mateřské školy. Poradce ředitelky mateřské školy. 2003, č. 1, s. 34-36. KOŤÁTKOVÁ, S. Dítě a mateřská škola. 2. rozšířené vyd. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4435-3. KOŤÁTKOVÁ, S. Jak se mateřských škol dotýkaly transformační a kutikulární změny? Pedagogická orientace, roč.24, 2014, s.583-597. ISSN 1211-4669. MANUÁL k přípravě školního (třídního) vzdělávacího programu mateřské školy. Praha: VÚP v Praze, 2005. ISBN 80-87000-01-3. PRŮCHA, J., KOŤÁTKOVÁ, S. Předškolní pedagogika. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0495-4. PRŮCHA, J. Dětská řeš a komunikace. Praha: Grada, 2011. OPRAVILOVÁ, E., GEBHARTOVÁ, V. Rok v mateřské škole. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-703-9. HORÁKOVÁ, S., SUCHOCHLEBOVÁ-RYNTOVÁ, L. Výchova k psychické odolnosti. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2206-1 Šulová,L.,Zouche-Gaudron,CH. Předškolní dítě a jeho svět. Praha: Karolinum, 2003. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání a Manuály l ŠVO a TVP. VÚP v Praze. webové stránky MŠMT |