PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Pedagogická reflexe pedagogické praxe - ONPP143
Anglický název: Pedagogical Feedback of the Teaching Practice
Zajišťuje: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2011 do 2011
Semestr: oba
E-Kredity: 3
Rozsah, examinace: 0/1, KZ [HT]
Počet míst: zimní:neurčen / neurčen (neurčen)
letní:neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Vysvětlení: S:2
Poznámka: při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
předmět lze zapsat v ZS i LS
Garant: PhDr. Daniela Nováková, Ph.D.
Vyučující: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D.
Ing. Karolina Duschinská, Ph.D.
Mgr. Diana Dvořáková
PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D.
Mgr. Lenka Jirušková, Ph.D.
PaedDr. Eva Marádová, CSc.
PhDr. Jarmila Mojžíšová, Ph.D.
PhDr. Daniela Nováková, Ph.D.
Mgr. Jarmila Pavlišová
PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D.
PhDr. Karel Starý, Ph.D.
Korekvizity : ONPP144
Záměnnost : O02214105
Je korekvizitou pro: ONPP144
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)
Kurz je úzce provázán s pedagogickou praxí. realizovanou na různých typech a stupních státních, soukromých a církevních škol a výchovných zařízení. V rámci seminářů budou zobecněny poznatky a zkušenosti získané v průběhu pedagogických rozborů realizovaných na fakultních školách.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)

Naučit se teoreticky reflektovat sociálně pedagogické a obecně didaktické aspekty vzdělávání a výchovy na 2. stupni základních škol.

Literatura
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)

Literatura bude doporučena podle výběru volitelného úkolu.

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)

Pro udělení klasifikovaného zápočtu je nutná aktivní účast na reflexích. Další požadavky sdělí jednotliví vyučující.

Sylabus -
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (12.09.2012)

" Učitel, učitelská profese, sebereflexe studentů, sebeuvědomění a sebepojetí posluchačů vzhledem k nárokům
učitelské profese.
" Osobnost žáka, perspektivy jejího rozvoje, charakteristika žáka.
" Vzájemné vztahy učitelů a žáků
" Práce učitele s učivem.
" Technika plánování učitelské přípravy, příprava a plán hodiny.
" Projektování na různých úrovních práce učitele.
" Hodnocení žáka.
" Škola jako sociální skupina s výrazným vzdělávacím programem a pozitivním komunikativním prostředím

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK