Specifické poruchy učení a chování - OKBPV14V32
|
|
|
||
Poslední úprava: LINKOVA/PEDF.CUNI.CZ (01.11.2012)
|
|
||
Poslední úprava: LINKOVA/PEDF.CUNI.CZ (01.11.2012)
Cílem předmětu je rozvíjení znalostí z oblasti speciální pedagogiky. Kurz poskytuje psychosociální a pedagogickou charakteristiku dětí se specifickými poruchami učení a chování. |
|
||
Poslední úprava: LINKOVA/PEDF.CUNI.CZ (19.09.2012)
BARTOŃOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Brno : Paido, 2008. KUCHARSKÁ, A. (ed.) Specifické poruchy učení a chování. Sborník. Praha : Portál, 1996, 1997, 1999, 2000. POKORNÁ, V. Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení. Praha : Portál, 2001. |
|
||
Poslední úprava: LINKOVA/PEDF.CUNI.CZ (19.09.2012)
Požadavky ke KZ: kazuistika žáka s SPU/CH |
|
||
Poslední úprava: LINKOVA/PEDF.CUNI.CZ (19.09.2012)
Vymezení základní problematiky. Definice a projevy specifických poruch učení a chování. Etiologie. Organizace výchovně-vzdělávacího procesu. Podpůrná opatření. |