Návaznost na teoretické disciplíny, hospitace a náslechy fakultních učitelů ZŠ, příprava na současné a perspektivní potřeby ZŠ, funkce průběžné praxe - motivační, specializační, kvalifikační. Ověřování všech učitelských dovedností v praxi. Organizace a administrativa vyučovacícho procesu.
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (11.09.2020)
Follow-up to theoretical disciplines, observation and listening of faculty primary school teachers, preparation for current and future needs of primary schools, functions of continuous practice - motivational, specialization, qualification. Verification of all teaching skills in practice. Organization and administration of the teaching process.
Literatura
Poslední úprava: HAJKOVAJ (13.04.2005)
Platné učební osnovy.
Směrnice pedagogické praxe. UK PedF, 2000.
Rýdl, K. O úloze a smyslu praxí pro budoucí učitele. Praha: Učitelské noviny, 1998.
Pedagogická praxe - praxeologie. Praha: UK PedF, 1997.
Solfronk, J. , Urbánek, P. Učitelská praxe se zaměřením na sociální aktivity ve škole. Brno: Paido, 1998.
Sylabus
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (08.09.2022)
Hospitace a náslechy fakultních učitelů ZŠ - tzn. stanovený počet náslechů, resp. hospitací učitelů a odučených vyučovacích hodin na vybrané škole dle vlastního výběru s následnou hospitací a analýzou odučených hodin od zvoleného vyučujícího na vybrané škole. Příprava na současné a perspektivní potřeby ZŠ. Funkce průběžné praxe - motivační, specializační, kvalifikační. Ověřování učitelských dovedností v praxi. Organizace a administrativa vyučovacího procesu. Zápočtové požadavky - přípravy na hodinu, výstupy studentů, odevzdání všech náležitostí.