|
|
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (04.10.2012)
|
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (04.11.2013)
Na základě teoretických a praktických poznatků a dovedností pro vyučování TV na ZŠ osvojit praktickou práci s dětmi. |
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2012)
Mazal, F. Pohybové hry a hraní. Olomouc: Hanex, 2000. Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání. www.vuppraha/ramcovy.cz Dvořáková, H. Didaktika TV nejmenších dětí a dětí s hendikepy. Praha: UK PedF. Mužík, L., Krejčí, M. Tělesná výchova a zdraví. Olomouc: Hanex. Krejčí, M., Baumeltová, M. Optimalizace denního režimu žáků mladšího školního věku. České Budějovice: IVCA, 1999. Krejčí, M., Baumeltová, M. Týdny zdraví ve škole. České Budějovice, JČU, 2001. |
|
||
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (12.11.2012)
Teoretické přednášky: tělesná výchova v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání, pojetí zdraví, výchova ke zdravému způsobu života, dítě a jeho potřeby, ontogeneze motoriky, formy, metody, styly řízení v tělesné výchově, diagnostika v tělesné výchově a diagnostika vyučovacího procesu. Semináře: praktická aplikace teoretických poznatků včetně užití metod evaluace. Hospitace: seznámení s různýmu způsoby a metodami řízení hodin TV ve vztahu k věku. Zápočtové požadavky - příprava a řízení sekvence vyučovací jednotky na zadané téma, sebereflexe vlastní praxe, evaluace praxí kolegů pomocí evaluačních metod, práce s odborným časopisem. Klasifikovaný zápočet. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D. (25.09.2020)
Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru. Aktivní účast (min. 80%) a zápočtový vědomostní test (min 75% úspěšnost). V případě zavedení distanční formy výuky dojde k eliminaci aktivní účasti na výuce a pro studenty budou v systému Moodle studijní materiály pro zakončení předmětu (pokud by tedy nebylo možné zakončit předmět standardním způsobem). |