PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Didaktika V - O01301241
Anglický název: Methodology V
Zajišťuje: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2010 do 2011
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Je zajišťováno předmětem: O01301233
Poznámka: povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Prerekvizity : O01301240
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace - angličtina
Poslední úprava: MULLERDO/PEDF.CUNI.CZ (03.10.2016)
The course concludes the sequence of methodology seminars by taking a closer look at the themes of assessing young language learners and providing them with useful feedback. The participants will gain theoretical knowledge and hands-on experience in selected aspects of the assessment process, such as setting useful aims and selecting appropriate means of assessment with regards to context and purpose, or designing and administering classroom tests. The second part of the course will be devoted to feedback, mistakes and correction, and working with mistakes. A special emphasis is placed on effective use of classroom English.
Literatura - angličtina
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.10.2019)

Obligatory:

McKay, P.: Assessing Young Language Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2006.

 

Optional:

Betáková, L.: Angličtina učitele angličtiny. Plzeň: Fraus, 2006.

Cameron, L.: Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001.

Gardner, B.; Gardner, F. Classroom English. Oxford basics. Oxford : Oxford University Press, 2000.

Harmer, J.: The Practice of English Language Teaching. Harlow: Pearson, 2007.

Hughes, A.: Testing For Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1989.

Hughes, G.S.: A Handbook of Classroom English. Oxford : Oxford University Press, 1990.

Scrivener, J.: Learning Teaching. Oxford: Heinemann, 1994.

Slattery, M.; Willis, J.: English for Primary Teachers. Oxford: Oxford University Press, 2001.



 
Univerzita Karlova | Informační systém UK