PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Tvorba a aplikace výukových materiálů - O01301228
Anglický název: Final methodology project
Zajišťuje: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2010 do 2013
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / 21 (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Vysvětlení: Rok5
Staré označení: ZDIP
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Mgr. et Mgr. Radek Vít, Ph.D.
Vyučující: PhDr. Mgr. et Mgr. Radek Vít, Ph.D.
Kategorizace předmětu: Učitelství > Angličtina
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (12.09.2020)
Studenti se učí evaluovat výukové materiály, efektivně je využívat při výuce, přizpůsobovat je potřebám žáků, doplňovat učivo z jiných zdrojů a vytvářet materiály vlastní. V průběhu celého semestru spolupracují na detailní analýze a evaluaci vybraných učebnic. Ve skupinách prezentují svá zjištění a návrhy pro práci s danou učebnicí včetně praktických ukázek vlastních aktivit a materiálů.
Literatura
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (14.09.2019)

Základní:

TOMLINSON, B. (Ed.) Materials Development in Language Teaching. Cambridge University Press, 2011. (vybrané kapitoly)

 

Doporučená:

CUNNINGSWORTH, A. Choosing Your Coursebook. Macmillan Heinemann, 1995.

GRANT, N. Making the Most of your Textbook. Longman, 1987.

UR, P. A Course in Language Teaching, Cambridge, 1991

Sylabus - angličtina
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (07.10.2016)

Materials for English teaching, the role of coursebooks, brainstorming universal criteria for evaluation, lessons from nothing

Developing criteria for materials evaluation. Teaching language subskills: revision.

Materials evaluation: subskills. Teaching language skills: revision.

Materials evaluation: skills. In depth-evaluation.

Adapting and supplementing materials, creating original materials, preparation for presentations

Presentations in groups

Window of practice

Creating original materials

Podmínky zakončení předmětu - angličtina
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (10.09.2022)

The final grade will result from the number of points collected throughout the course. The points will be awarded for:

1. Attendance and active participation in seminars

2. Completed assignments   

3. Presentation of a chosen textbook, in groups, including:

                ●  A brief summary of the findings related to the textbook from the previous seminars,  a theory-based explanation of how you have decided to adapt and supplement the book and why

                ● One or two practical examples of how you would adapt the book (micro-teaching)

                ● One or two practical examples of your original materials that supplement the book 

Scoring: 20 points or more = 1, 19 – 15 points = 2, 14 – 10 points = 3

  

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK