PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2011/2012
   Přihlásit přes CAS
Didaktika I - O01301221
Anglický název: Methodology I
Zajišťuje: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2009 do 2012
Semestr: zimní
E-Kredity: 1
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:1/1, Z [HT]
Počet míst: 20 / 20 (20)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Vysvětlení: Rok3
Staré označení: DIDA
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Mgr. et Mgr. Radek Vít, Ph.D.
Vyučující: PhDr. Mgr. et Mgr. Radek Vít, Ph.D.
Kategorizace předmětu: Učitelství > Angličtina
Prerekvizity : OSOZ1AA
Je prerekvizitou pro: O01301231, O01301222
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (06.09.2019)
Cílem studijního předmětu je zprostředkovat studentům přechod od obecné didaktiky k didaktice oborové a uvést je tak do myšlenkového systému vědní oblasti didaktika anglického jazyka. Znalost a porozumění systému základních didaktických poznatků podporuje u studentů rozvoj dovednosti orientace ve složité problematice obsahů i procesů vyučování a učení se anglickému jazyku. Ukázky videonahrávek z praxe a jejich reflexe podporují u studentů rozvoj schopnosti vidět konkrétní problémy, klást otázky a kriticky analyzovat a hodnotit zkušenosti vlastní i cizí.
Literatura
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (06.09.2019)

Základní

Cameron, L.: Teaching Languages to Young Learners. Cambridge, Cambridge University Press 2001 (selected pages).

Council of Europe: Common European framework of reference for languages: Learning, teaching, assessment. Cambridge, Cambridge University Press 2001 (selected pages).

Harmer, J.: The Practice of English Language Teaching. Harlow, Pearson 2007 (selected pages).

Scrivener, J.: Learning Teaching. Oxford, Macmillan 2011 (selected pages).

Doporučená

Lightbrown, P., Spada, N.: How Languages Are Learned. Oxford, Oxford University Press 2006

 

 

Sylabus - angličtina
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (06.09.2019)

The young language learner.

The English teacher.

The aims of English language teaching.

Lesson aims.

Planning an English lesson.

Classroom English.

Observations of lessons.

Reflections of the observed lessons.

 

 

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK