|
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.11.2010)
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (09.12.2012)
Cílem předmětu je doplnit a systemizovat vědomosti studentů týkající se psychodidaktických východisek, vývoje a pojetí funkcí ICT, resp. technických prostředků v každodenním životě i při navozování inovativních přístupů ve vzdělávání a proměn prvků edukační reality, a to vzhledem k problematice zdraví. |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.11.2010)
BREIVIK, P.S.; SENN, J.A. Information Literacy: Educating Children for the 21st Century. New York : Scholastic, Ind., 1994. BRDIČKA, B. Role internetu ve vzdělávání. Kladno : AISIS, 2003. CSEMY, L. aj. Životní styl českých školáků. Praha : Psychiatrické centrum, 2005. ISBN 80-85121-94-8 eEurope 2005 : Informační společnost pro všechny : CZ. Brusel : Komise evropských společenství, COM(2002) 263, 28.5.2002 Koncepce státní informační politiky ve vzdělání. Praha : MŠMT, 2000. http://www.msmt.cz/kestazeni/SIPVZ.doc NEŠPOR K,; CSÉMY, L. Zdravotní rizika počítačových her a videoher. Česká a slovenská psychiatrie 2007; s. 246-250. ISSN 1212-0383 RAMBOUSEK, V.; FIALOVÁ, I. (ed.) Vzdělávání pro život v informační společnosti. Praha : UK v Praze, Pedagogická fakulta, 2005. ISBN 80-7290-198-2 SAK, P.; SAKOVÁ, K. Mládež na křižovatce. Praha : Svoboda servis, 2004. ISBN 80-86320-33-2 Využití internetu dětmi ve věku od 12 do 17 let. Safeinternet-Gemius Ad-hoc, 2006. Dostupné na: http://www.saferinternet.cz/data/articles/down_123.pdf
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (09.12.2012)
Aktivní účast ve výuce, seminární práce. |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.11.2010)
1. Význam informační gramotnosti v současné společnosti. 2. Zdravotní a sociální rizika informatizace. 3. Bezpečné využívání internetu. 4. Využití ICT ve výuce výchovy ke zdraví. |