PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2010/2011
   Přihlásit přes CAS
Integrace jazykové a odborné výuky II - ON2301029
Anglický název: Content and Language Integrated Learning CLIL II
Zajišťuje: Katedra anglického jazyka a literatury (41-KAJL)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2009 do 2018
Semestr: letní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/1, Z [HT]
Počet míst: neurčen / 22 (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: vyučován
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PaedDr. Marie Hofmannová
Vyučující: PaedDr. Marie Hofmannová
Prerekvizity : ON2301028
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: JANCOVI/PEDF.CUNI.CZ (30.04.2009)
Kurs navazuje na CLIL I a pokračuje v rozvíjení základních profesionálních dovedností budoucích učitelů CLIL doplňováním slovní zásoby a studiem lingvistických, sociálních, kulturních a psychologických aspektů CLIL. Rozšiřuje znalosti a dovednosti z metodologie vyučování o specifické rysy související s CLIL včetně interaktivních a kooperativních způsobů práce se žáky. Semináře zahrnují mimo jiné vypracování přípravy výukové jednotky a její realizaci formou vrstevnického vyučování. (Na tomto interdisciplinárním kurzu naše katedra spolupracuje s katedrou matematiky.)
Literatura
Poslední úprava: JANCOVI/PEDF.CUNI.CZ (30.04.2009)

BEN-ZEEV, S. The Influence of Bilingualism on Cognitive Strategy and Cognitive Development. In: Child Development, 1997, č.48, s.1009-1018.

CLINE,T., SHAMSI,T. The Assessment of learning difficulties in literacy among children learning English as an additional language. Research brief. Language needs or special needs? Bedfordshire: University of Luton, Department of Psychology, 2000, č.184.

COOK, V. Second Language Learning and Teaching. London: Edward Arnold. 1992.

GARDELLA, F. & TONG, V. Implications of Language Development in the Learning of Mathematics. In: Hejný, M. & Novotná,J. (eds.), Proceedings SEMT 99. Prague: Charles University, Faculty of Education, 1999, s.129-133.

GONZALES, V. Language and cognitive development in second language learning. Boston: Allyn and Bacon, 1999.

HOFMANNOVÁ, M., Novotná, J. & Pípalová, R. Assessment approaches to teaching mathematics in English as a foreign language (Czech experience). International CLIL Research Journal. Vol. 1, 2008, p. 21-36. 2.1.2009 http://www.icrj.eu.

PAIVIO, A. & LAMBERT, W. Dual Coding and Bilingual Memory. Journal of Verbal Learning and Verbal Behavior, 1981, č. 34, s. 390-401.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK