|
|
|
||
Kurz bude zaměřen na reflexi problémových situací, které studenti zažívají během souvislé pedagogické praxe I.
V centru pozornosti budou zejména strategie řešení kázně a řízení třídy, práce s pravidly atd. Budou konzultovány
též případové studie žáků se specifickými poruchami učení a chování, žáků nadaných a žáků ze socio-kulturně
znevýhodněného prostředí.
Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.06.2014)
|
|
||
Studenti zreflektují obtížné situace z výuky ze souvislé pedagogické praxe I. a rozvinou kompetence k řešení autentických situací ve výuce Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.06.2014)
|
|
||
Janík, T. (2005) Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání. Brno: Paido Janík, T. (2009) Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání. Brno: Paido Janík, T. a kol (2009) Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů. Brno: Paido Janík, T., Minaříková E. a kol (2011) Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace a výzkum. Brno: Paido Korthagen, F. a kol (2011) Jak spojit praxi s teorií: Didaktika realistického vzdělávání učitelů, Brno:Paido Píšová M. (2005). Klinický rok: procesy profesního rozvoje studentů učitelství a jejich podpora. Pardubice: Univerzita Pardubice. Fakulta humanitních studií Spilková V., Tomková A. et al. (2010) Kvalita učitele a profesní standard. Praha. PedF UK Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.06.2014)
|
|
||
Skupinová reflexe Komplexní pedagogické a výukové situace Kompetence k řešení autentických situací ve výuce Poslední úprava: SKALOVA/PEDF.CUNI.CZ (12.06.2014)
|