|
|
|
||
Historie tvorby individuálních vzdělávacích programů a individuálních vzdělávacích plánů. Legislativní předpisy. Pedagogická a speciálně pedagogická diagnostika. Podíl SPC a PPP na tvorbě IVP. Metodika tvorby IVP, záznamy o jednání se žákyní/žákem. Záznamy o jednání se žákyní/žákem a zákonným zástupcem. Výchovný program. Doporučená struktura IVP.
Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (15.04.2015)
|
|
||
Seznámení se zásadami tvorby IVP, vytvoření konkrétního IVP pro dítě/žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (15.04.2015)
|
|
||
JUCOVIČOVÁ, Drahomíra. Individuální vzdělávací plán pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami: se specifickými poruchami učení a chování, s mentálním postižením (v MŠ i ZŠ), se sociálním znevýhodněním, z cizojazyčného prostředí. 1. vyd. Praha: D H, c2009. ISBN 978-808-7295-007. ZELINKOVÁ, Olga. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Vyd. 1. Praha: Portál, 2001, 207 s. Pedagogická praxe (Portál). ISBN 80-717-8544-X. KAPRÁLEK, Karel a Zdeněk BĚLECKÝ. Jak napsat a používat individuální vzdělávací program: [nástroje pro prevenci, nápravu a integraci]. Vyd. 1. Praha: Portál, 2004, 139 s. Pedagogická praxe. ISBN 80-717-8887-2. MERTEN, V. Individuální program: Praha: Portál,1993 ISBN 80-7178-032-4 Poslední úprava: MLCKOVA/PEDF.CUNI.CZ (15.04.2015)
|