|
|
|
||
|
Pochopení významu zájmových činností jako významné součásti volného času, získání přehledu o základních
druzích zájmových činností, o jejich výchovných cílech, obsahu, metodách a formách. Osvojení základních
metodických vědomostí i vybraných praktických dovedností, inspirace pro další sebevzdělávání.
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (07.06.2012)
|
|
||
|
HÁJEK, B. - PÁVKOVÁ, J. a kol.: Školní družina. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-268-3. MACHKOVÁ, E. : Metodika dramatické výchovy. Praha: Artama, 1992. ISBN 80-7068-041-5 HANZOVÁ,M.- HUTAŘOVÁ, J.: Současní čeští spisovatelé knih pro děti a mládež. Praha:UIV Tauris, 2003. ISBN 80-211-0461-9 DYTRTOVÁ, R.-VODÁKOVÁ, J.: Praktické činnosti I. Praha:UK Pedagogická fakulta, 1999, ISBN 80-86039-89-7 Literatura k distančnímu studiu: HÁJEK, B. Nástin metodiky vedení zájmové činnosti, texty pro distanční studium. Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2007. ISBN 978-80-7290-265-1
Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (07.06.2012)
|
|
||
a organizované, organizační formy zájmových činnost;
a pedagogického ovlivňování;
zájmových útvarů ( zvl. podíl odbornosti a sociálních dovedností, sociální role);
členů zájmového útvaru na přípravě, realizaci a hodnocení činností;
pro činnost zájmových útvarů. Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (07.06.2012)
|
