|
|
|
||
Cílem předmětu je schopnost aplikace základních pedagogických pojmů ve specifických podmínkách výchovy ve volném čase a orientace v této problematice.
Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (04.07.2013)
|
|
||
Poznat jednotlivá zařízení pro trávení volného času dětí a mládeže, Poslední úprava: NOVAKOD/PEDF.CUNI.CZ (04.07.2013)
|
|
||
Aktivní účast na seminářích, absolvování písemného testu, možnost dvou opravných termínů. Poslední úprava: Hanková Zdeňka, PaedDr., Ph.D. (30.10.2019)
|
|
||
HÁJEK, B., HOFBANER, B., PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. Texty pro distanční studium. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2003. ISBN 80-7290-128-1. HOFBAUER, B. Děti mládež a volný čas. Praha: Grada, 2004. 80-7178-927-5. Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (29.06.2013)
|
|
||
1. Východiska, souvislosti a perspektivy pedagogiky volného času, základní pojmy pedagogiky volného času. 2. Prostředí a účastníci volnočasových aktivit. 3. Rysy a tendence výchovného zhodnocování volného času; 4. Výchova ve volném čase - funkce, cíle, podmínky, prostředky, principy. 5. Osobnost vychovatele, pedagoga volného času. Poslední úprava: MOJZISO/PEDF.CUNI.CZ (29.06.2013)
|