|
|
|
||
Předmět poskytuje prostor pro praktické využití didaktických dovedností při tvorbě školních vzdělávacích programů společenskovědních oborů na základních i středních školách. Předmět poskytuje náměty pro vhodné zařazování učiva z oblasti "Člověk a společnost" do tematických plánů základních a středních škol. Rozvíjí didaktické znalosti a dovednosti v oblasti plánování vyučovacího procesu a jeho reflexe.
Poslední úprava: Kovaříková Miroslava, PhDr., Ph.D. (27.10.2019)
|
|
||
Cílem předmětu je prohlubování znalostí oborové didaktiky společenskovědních předmětů se zaměřením na sekundární a terciární vzdělávání.Cílem předmětu je praktické využití didaktických dovedností při tvorbě školních programů zaměřených na problematiku společenských problémů a prevenci společensky nežádoucích jevů u dětí a mládeže na středních školách. Poslední úprava: Kovaříková Miroslava, PhDr., Ph.D. (27.10.2019)
|
|
||
aktivní účast v semínáři mikrovýstup vzorové přípravy Poslední úprava: Kovaříková Miroslava, PhDr., Ph.D. (31.10.2019)
|
|
||
Kasíková, H. (1997). Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál. ISBN 80-7178-167-3.
Kyriacou, Ch. (1996). Klíčové dovednosti učitele. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-434-2
Petty G. (2013) Moderní vyučování. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0367-4
Skalková, J. (2007). Obecná didaktika.2007Praha : Grada. ISBN 978-80247-1821-1.
Slavík, J. (1999). Hodnocení v současné škole. Praha: Portál. ISBN 80-7178-262-9
Kalhoust Zdeněk, Obst Otto. Školní didaktika. Portál 2002
Vališová, H., Kasíková, H. aj. (2007). Pedagogika pro učitele. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-1734-0
Poslední úprava: Kovaříková Miroslava, PhDr., Ph.D. (28.10.2019)
|