|
|
|
||
Praxe seznámí studenty s konkrétním školním prostředím, s tím, jak strukturuje nároky na vyučující. Studenti projdou sitauacemi výuky výtvarné výchovy nejprve v pozici pozorovatele (náslechové hodiny), později ve spolupráci s fakultním učitelem v roli vyučujícícho. Samostatné vedení hodin probíhá ve spolupráci s fakultním učitelem av návaznosti na jeho plán výuky. Studenti se učí vystavět vyučovací hodinu v rámci tematického celku tak, aby dokázali ověřit vlastní vytčené cíle výuky. Praxe je zaměřena především na rozvíjení a upevňování základních dovedností, které jsou potřebné k přípravě, vlastnímu vedení a účinné reflexi vyučovacích hodin.
Poslední úprava: Kitzbergerová Leonora, PhDr., Ph.D. (03.02.2021)
|
|
||
Portfolio z praxe; prezentace a reflexe výsledků praxe; při trvání distanční výuky budou požadavky přizpůsobeny možnostem škol a studentů: záznamy z účasti na distnční výuce;+ náhradní formy vyučování; analýza realizovaných hodin ze záznamů Poslední úprava: Kitzbergerová Leonora, PhDr., Ph.D. (03.02.2021)
|
|
||
HAZUKOVÁ, H., ŠAMŠULA, P.: Didaktika výtvarné výchovy I. UK Ped F, Praha 2005. KITZBERGEROVÁ, L. Didaktika výtvarné výchovy. [online]. Praha: PedF UK v Praze, 2014. [cit. 2015-10.18]. Dostupné z WWW: < http://vzdelavani-dvpp.eu/download/opory/final/26_kitzbergova.pdf> Rámcový vzdělávací program pro základní školy, upravená verze, Praha, 2013. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia, Praha, 2007 ROESELOVÁ, V.: Didaktika výtvarné výchovy V. UK Ped F, Praha 2001. ROESELOVÁ, V.: Námět ve výtvarné výchově. SARAH, Praha 1995. SLAVÍK, J.: Kapitoly z výtvarné výchovy II. Hodnota, osobnost, motivace. UK Ped F, Praha 1994 SLAVÍK, J.: Didaktika výtvarné výchovy III. UK Ped F, Praha 1990. Poslední úprava: Kitzbergerová Leonora, PhDr., Ph.D. (03.02.2021)
|
|
||
ÚNOR-BŘEZEN: BŘEZEN-DUBEN: DUBEN-KVĚTEN: Poslední úprava: Kitzbergerová Leonora, PhDr., Ph.D. (03.02.2021)
|